23 listopada 2013

T.A.R.D.I.S. - kolczyki

Z okazji 50 rocznicy wyemitowania pierwszego odcinka serialu Doctor who, dodaję kolczyki z jedną z moich ulubionych postaci. Jest nią T.A.R.D.I.S., maszyna przenosząca się w czasie i przestrzeni. I, jak widzicie, wygląda jak budka telefoniczna z Wielkiej Brytanii z lat 50-tych, 60-tych.
T.A.R.D.I.S. jednak, w przeciwieństwie do innych budek policyjnych, jest większa w środku. Nie miałam jeszcze okazji sprawdzić, czy to samo działa z moim kolczykami. Ktoś się odważy? Kolczyki nie mają otwieranych drzwiczek, życzę powodzenia. ;)
Kolczyki, jak widzicie, nie wyszły idealnie, lecz to nie problem dla mnie. Zamierzam zrobić kolejne T.A.R.D.I.S.-owe kolczyki [Im ich więcej, tym lepiej!] a do tego bransoletkę z już 12 Doktorami - głównym bohaterem serialu. Może poprzednie zdanie zabrzmiało dziwnie dla czytelnika, który pierwszy raz słyszy o tym serialu, więc zapraszam do pobuszowania w wyszukiwarce.
Kolczyki są malutkie, a przez to bardzo lekkie. Mają 2,5 cm wysokości i 0,7 cm szerokości. Zrobiłam je jakiś rok, dwa lata temu. Nie pamiętam dokładnie, proszę mi wybaczyć. Wydaje mi się jednak, że to było dosyć niedawno, a jednak rok temu też w nich chodziłam! Podobają się Wam? Może zachęciłam kogoś do przejrzenia informacji o Doctorze who?
Miłego dnia i udanej rocznicy dla Whovian!

4 komentarze:

  1. Zrób specjalne na 50-lecie ;) niech bd jakiś inne :P zawsze to więcej tardis xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z T.A.R.D.I.S.-ami ułożonymi w 50-tkę? ;) Byłby mega ciężki wisiorek, ale niezła myśl! <3

      Usuń
  2. Może kółeczko z napisem w Circular Gallifreyan?

    OdpowiedzUsuń