28 marca 2014

T.A.R.D.I.S. na nocnym niebie - poduszka

Nareszcie nadszedł post z poduszką, o której wspominałam w jednym postów chyba w grudniu. Jakieś dwa miesiące-miesiąc temu ją skończyłam i oto pokazało się słoneczko - są i ładne zdjęcia. :) Sam pomysł na jej zrobienie początkowo był inny - miała być poszewką na poduszkę. Jednak zabrakło mi jasnoniebieskiej włóczki, więc zrobiłam mini poduszkę - jaśka. Jest jednak, jak sama nazwa wskazuje, mniejsza niż typowy jaś.
Zrobienie nieba było prościutkie, przecież już od kilku lat robię na drutach. Potem musiałam naszyć T.A.R.D.I.S. i gwiazdki tak, aby wyglądały na zrobione na drutach. Nie mogłam znaleźć w mojej książce na to sposobu [Kiedyś go widziałam, dawno temu.], więc jakoś sama popróbowałam, i... wyszło, jak zresztą widzicie! :)

















Nie chciałam dodawać z nią posta tak szybko, ponieważ chciałam narysować dla Was wzór na T.A.R.D.I.S. i na gwiazdki, jednak nie wiedziałam, jak rysować oczka, czy może są na to jakieś łatwe i czytelne wzory? Jeśli ktoś ma coś takiego, to proszę o pokazanie, wtedy narysuję dla chętnych wzór na poduszkę. Samej sobie go nie rysowałam, robiłam wszystko z głowy. xD Wyszło, jak wyszło, mnie się podoba. Poduszka jest milusia.

















A tak wygląda poduszka z tyłu, rozgwieżdżone niebo. :) W sumie powinno być ciemniejsze, jednak ja chciałam spróbować zrobić ją tylko i wyłącznie z moich resztek, które mam w domu. Na szczęście miałam wszystkie odpowiednie kolory. c:
Poducha z T.A.R.D.I.S. ma około 20x20 cm. Jest malutka, ale baaardzo fajna. ;) Co o niej myślicie? I jak Wam się podoba mój nowy model, Enderman? Jutro zabiorę się za kolejne rzeczy - część muszę upiec, a części zrobić zdjęcia. Mam nadzieję, że słoneczko pomoże. :)
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Ja się w sumie nie znam na robieniu na drutach, ale całość faktycznie wygląda jakby została wydziergana od początku do końca za jednym zamachem, nie ma mowy o żadnym naszywaniu D: Nie mam pojęcia jak to zrobiłaś, ale efekt końcowy jest godny oklasków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia igły [dużej igły] i nitki. ;) Dziękuję! :3

      Usuń
  2. Słodki enderman i słodziasia podusia :) Lubiem podusie własnej roboty :D + fajnie że jest nowe tło do prac, nie samą czernią człowiek żyje :3
    Yumi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie na czarnym słabo widać. :/ Dziś robiłam zdjęcia już na białej kartce, wszystko jest przejrzyste i słoneczko dopisało. :)
      Dziękuję! :3 Planuję robić jeszcze jedną poduszkę, też tym sposobem, jeśli się uda, to się pochwalę. :)

      Usuń